Myys

Japp nu ska jag strax spola upp lite badvatten som jag sen ska mysa mig ner i hihi..
Förresten så har jag inte berättat att just nu håller vi på med ett grupparbete på bf lektionerna alltså karaktärsämnet för barn och fritids linjen, just nu heter kursen barn fritid och kulturverksamhet och då skulle vi välja ett ställe till exempel Kulturhuset, sf bio elr nåt och vår grupp valde Sf bio/Filmstaden vi är cirka 6 stycken i gruppen. Oså fick vi själva ordna med ett studiebesök så vi var där igår. Jag fick anteckna o hålla på gick riktigt bra faktiskt, pennan gick heela tiden xD haha.. Och gissa vad vi fick i slutet innan vi skulle dra? ;)
Ja men förresten det kan bli en liten gissningslek HAHA så gissa på nu ;)<33

Kommentarer
Postat av: Eliin

får jag gissa ? (a) :P eller jag vet ju redan :)

2008-12-11 @ 09:23:01
URL: http://elliiinnnn.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback