Så rätt!

Japp jag hade rätt mina julklappar var de jag skrev i förra inlägget alltså, PlayStation 2 med singstar, en röd kalender, pinks cd och ett paket med tomma skivor! plus en tröja med men det visste jag faktiskt inte ;)
Jaja nu e jag rätt trött o seg så ska väl sova strax ska bara lyssna klart på en del låtar xD haha nu minsann när man inte har tid egentligen o man kollar igenom musiklistan så hittar man massa som man bara "den måste jag lyssna på" o bara den med seen ska jag lägga mig xD
Vad fick ni i julklapp då? :D nåt speciellt kul? och hur var eran jul, var den god elr bad? hihi man får ju hoppas på god, right?

Jaja slut tjatat från min sida nu puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Lexie

pengar och mamma mia dvd var nog mina bästa julklappar iår :D

2008-12-29 @ 20:40:49
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, haha

2008-12-29 @ 20:53:20
URL: http://surasani.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback