Silly really

Åååh sitter och lyssnar på Per Gessles låt Silly Really, den är helt jä*la underbar ju (ursäkta mitt ordval men) haha.. Jag kan inte fatta hur en artist kan va så jäkla bra, asså han e ju typ bättre än Martin Stenmarck :O o då e man BRA, bättre än bra xD iaf liite bättre låtar hihi. Menmen nu e det nog dags att sova, I have nothing special to tell you, sorry my beautiful readers ;) kanske skulle börja skriva inläggen på engelska vad säger ni om det? hehe undra hur det skulle gå?? skulle säkerligen, ibland iaf bli en liten blandning mellan svenska och engelska, svenglish xD
Äh nu e jag trött o tjatig märker jag ^^ Dags att sova Tanja? Svar; JA

Godnatt på er :) dröm nåt riktigt sött nu, får hoppas att jag med gör det (a)
<33
Juste längesen jag la in dagens låt med va? men jag tror ni kan gissa vilken det blir den här gången!



Kommentarer
Postat av: anonym

söt blogg!



kram.

2008-12-04 @ 07:32:09
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback