Hemma igen

Ja jag kom ju egentligen hem i söndags så detta blir ett litet sent inlägg för jag har verkligen inte orkat skriva, men vivi pushade mig lite så här kommer det äntligen. Hon verkar vara bra på sådant såg nämligen att hon även sett till att mellie skrivit ett inlägg fortsätt så Vivian ;) haha
Min vecka på Gotland har varit heelt underbar den bästa semestern någonsin tur med vädret hade vi med för en gångs skull :) Det är verkligen lika fint som alla säger o det händer saker hela tiden, vi var i visby ett fantaskiskt ställe dit ska man igen kan jag säga o jag kan verkligen rekommendera det :) Jag orkar nog inte skriva om allt där men ni kan få se lite bilder, o ni som har bilddagboken kan ju även gå in o se lite fler där :) "TanjaG" heter jag där.

Jag & Laura på båten.  Skitcoolt ställe, "After Beach"

Tofta :)

Kommer kanske mer bilder sen har lite bråttom nu.

Dagens låt:
Christian Brøns & Patrik Isaksson - Tilbage Hvor Vi Var Asså jag är typ beroende av den låten vet inte hur många gånger jag lyssnat på den men den är såå bra och danska är ju så sjukt fint :)

Kommentarer
Postat av: Vivian

Haha LISTEN TO MAMI ;D säger jag bara :) äntligen ett lyckat push. Ser att du haft en bra semester där. Ser så sjukt fint ut

2008-07-16 @ 13:41:05
URL: http://vivita.blogg.se/
Postat av: cornelia

ååååh vad fantastiskt fint! sånt man ser på reklamen men aldrig åker till själv. men du, du din jävel har vatt där :D he he. kram

2008-07-22 @ 10:51:58
URL: http://cornelialantz.blogg.se/
Postat av: Laura

Gotland var verkligen den bästa semestern nånsin :D <3

2008-08-15 @ 18:53:13
URL: http://lauraadina.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback