Landet

Hejsan, kom nyss hem från en heldag på landet hos min syrra, åkte ungefär vid 11 tiden. Eller ah nu är det inte nyss längre kom hem vid 9 tiden gjorde lite annat nu emellan :P Men där var dt iaf grillning, sjunga karaoke (som vanligt) suuper längesen jag var där hemma nu så det var massa mys :) tiden gick o vi åt middag där ris ock kassler lindade i smördeg, jättegott fast jag åt inte kasslern o de haha ;P Nu funderar jag på o ringa Laura för hon ville det så kanske man är med henne en stund sen blir dt hyfsat tidig läggning idag, la mig ungefär 20 över 2 inatt o somnade inte förrens halv 4 o vaknade klockan 9 idag :O Juste gick även en bit med mamma o min systers 2 barn Ida och Sofie o tog lite bilder :) här kmr några
Haha jag i gräset, lite konstig min men solen var faktiskt rätt i ögonen ;)
Vi på stockarna, men orkar inte lägga in fler bilder här nu fler kommer upp på bilddagboken kolla gärna där om ni vill ;) TanjaG heter jag.
Och idag var dt ju äntligen sol, härligthärligt :D
Massa pussar <3

Dagens Låt: Madonna - Papa don´t preach

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)

åh, tack så jättemycket! :) blir jätteglad!

vilka mysiga bilder :)

vad blir det för dig till hösten?

kram på dig :)

2008-07-04 @ 11:02:06
URL: http://beasmode.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback