2 inlägg.

Ja det blir 2 inlägg idag, har hållt på o försökt fixat bloggen lite men det går inte den blir inte som jag vill ha den! Alla andra har så fina ju. Någon som kan hjälpa? (a) alltså där bilderna på de där "mode" grejerna typ solglasögonen o det här uppe på min blogg är där vill jag ha en bild på mig och mitt namn.

Och idag vid 20 över 8 typ så gick jag ut o mötte Annsofie oså gick vi o köpte glass (asgott) o gick på promenad sen gick vi till vip o satte oss på ett par gungor och gottade oss ;)
Mys var det. O juste så passade vi lite boll till varann o kickade osånt xD jag kan ju säga att jag kände mig SÄMST när jag spelade med Annsofie hon är asduktig ju <3
Gammal bild på mig&annsofie^^

//Love Tanja..

Kommentarer
Postat av: Vivi

Kolla in designadinblogg.se

massor av bra tips som man kan använda sig av :)

2008-05-17 @ 22:24:15
URL: http://vivita.blogg.se
Postat av: Anonym

Okej tack :)

2008-05-17 @ 23:23:22

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback