Avslutningskläder&Sanningens ögonblick!

Hejsan, hittade avslutningskläder i onsdags :D är asnöjd de var jättefina gött o ha dt klart nu. Hm sitter här o äter tortillas mums (: o kollar på sanningens ögonblick som dt nu är reklam på så då passade jag på att sätta mig här o skriva lite. Förresten i onsdags när jag var på a6 o skulle åka hem så gick jag där inne sen titta jag mot det fiket som liggar mitt emot vila, tror ni inte jag ser "Annika" från andra avenyn Josephine tror jag hon heter i verkligheten sitta med 2 vänner o alla hade varsitt barn o även hon o jag vet att hon har en unge på 9 månader så det är ju ganska stor chans att dt kunnat vara hon för jag reagerade direkt o sa till mamma xD men hehe jaja hoppas det var hon nu då. Men nu ska jag fortsätta titta. Puss på er <3

Dagens Låt: Jakob Sveistrup - Talking To You

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback