Huswood ?:O

Huskvarna blir Huswood?
Vilka likheter finns mellan Huskvarna och Hollywood? Kanske inte så många, men nu finns det planer på en Hollywood-liknande skylt på berget i Huskvarna.

Haha men gud har ni hört xD Ja dt där var lite kul tyckte jag.  var på huskvarna marknad lite idag för att leta efter en väska, tror ni jag hittade ngn ? :D  J.. NEJ haha ingen alls :/ dt var synd. menmen inget o göra åt ja idag är dt då fredag med asgött ju, vad snabbt veckan har gått. Imon blir det 75 års kalas i gbg ska bli kul :) farfars syster fyller år som jag aldrig ens träffat vad jag minns iaf, kommer typ runt 50 pers med så det blir skojj. Vad händer för er i helgen då?
IDAG ÄR MARTIN ÄNTLIGEN PÅ TV I BERG FLYTTAR IN FATTAR NI VAD JAG HAR LÄNGTAT ELLER? nä tro inte det ;) Martin är min idooool om ni undrade ;) Stenmarck asså haha<3
p&k <3

Dagens Låt: Duffy - Warwick Avenue

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback