"Roligaste dan" i veckan, Söndag! :P

Japp nu var det då söndag o skola imon igen, helgen har gått snabbt som vanligt. Jag har suttit här o försökt fixa massa med min blogg typ hela dagen men det går inte så bra :P men liite småändringar har jag gjort iaf elr typ 2 st haha. Jag har kollat på andra avenyn idag med som för denna säsongen är sista avsnittet på tisdag :( men kommer en ny säsong med ytterligare 105 avsnitt efter sommaruppehållet så bara stå ut o vänta tills dess :D o just nu sitter jag o kollar på Sanningens Ögonblick!
Hm förresten säger man "i veckan" eller "på veckan"? syftar på min rubrik.


Dagens Låt: Usher ft. Young Jeezy - Make Love In This Club

PUSS TANJA<3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback