Söndag

Hej på er.
Är på dåligt humör idag :/ menmen det ska vi inte tala om nu var ju på 75 årskalas igår det var kul :D fick träffa massa släkt man inte träffat förut o vi gick på tipspromenad fick alla rätt jippi xD fast jag tog barnfrågor o alla ungar fick alla rätt så det var ju inget speciellt direkt heller. Sen åt vi tåårta :D MUMS asgott flera olika var typ 6-7 sorters tårtor så tog lite av varje höll jag på o säga men 3 olika iaf haha. Ja sen "minglade" vi runt lite bara hehe o vi sjöng för födelsedags"barnet" hon visste inget först sen när hon kom dit så står det 40 pers vid vägen fatta att hon blev chockad eller hehe men glad blev hon verkligen :) förresten så har jag glämt säga vem det var som fyllde år, min farfars syster Majvor.
Hoppade studsmatta lite o spelade badminton med kusinerna natalie o patricia sen spelade vi lite fotboll med. spelade kubb oxå jag, jossan o linus i ett lag o patricia natalie o koffan i det andra jag fick ner en sån där sak FÖRST de ni haha! Det var väl allt för idag hoppas att ni är på bättre humör än mig o har en supersöndag ;D hehe
P.s kommer kanske lite bilder sen från kalaset.
PUSS <33

Dagens Låt: Martin Stenmarck - Dagen D

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback