Torsdag

Hej snyggingar ;D Ja dagarna går det är skönt det så den där skolan är ur världen nån gång :O Ja vad finns det att skriva om idag, jag läste ju den där boken Vinterviken vet o jag ville gärna se den filmen men den finns såklart inte o hyra utan bara som köpfilm på vip eller "Hemmakväll" som det nu heter, gillar inte det namnet men iaf för 139:- dyrt? JA. men nu idag på svenskan så började vi titta på den sån tur asså ;) den verkar skitbra ska kolla klart på lektionen imon. Imon blir det stubbagille hos Elin en i klassen med hela klassen :P bara för vi slutar nian så ville vi hitta på ngt :) det ska bli kul o vi åker direkt efter skolan så blir nog ingen uppdatering förrens på söndag, lördag menar jag ju såklart haha. O jag har inte fått bilderna från 75 årskalaset ÄN :O asså jag vill tyo ha dom nu haha jag glömde ju min kamera så kunde ju tyvärr inte ta några egna bilder, men det kanske jag skrev i nåt annat inlägg? men struntsamma ni får veta det igen isf hehe. Men nu ska jag hoppa in i ett bad o sen kolla på Sanningens Ögonblick, eller va såg nu att det inte är idag :( det är So you think you can dance ist aja, får väl kolla på spårlöst litegrann iaf, för jag tror att jag fortfarnade kommer vara i badet tills över 8.

Dagens Låt: Karina Rydberg - Nu börjar jag mitt liv, otroligt fin låt tkr jag det är dessutom min mammas kusin som sjunger och tävlade med den låten i melodifestovalen 1983. Och nu har även hennes son varit med i Lilla melodifestival oså 2 ggr tror jag det är, William Johansson. Här får ni länkar till videos att titta på ;)
P&K <33

http://www.youtube.com/watch?v=suDuqaJY9S4 (Karinas Låt ett måste att lyssna på)
http://www.youtube.com/watch?v=E6Eks5h0TYM -> ( William är den lilla )
http://www.youtube.com/watch?v=Ww-UAowz2BE

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback