Torsdag!

Hello :D
Innan idag ringde pappa och berättade att vi fick lägenheten vi ska hyra en vecka i sommar på Gotland jippii :D Laura ska med oxå såklart fan vad kul det ska bli, längtar redan. Tycker om min lille lauris:)<3
Jaja ett tag kvar så, ja vad har hänt idag fick veta mitt nationella i matte idag med fick G det duger! :) hehe kan inte direkt säga att jag är nöjd men lite nöjd är jag jag menar det var ju matte, vad mer kunde jag förvänta mig. och nu har jag äntligen hittat o börjat måla en teckning på bilden den är "jättesvår och komplicerad" kan jag säga xD Och på svenskan idag fick vi en bok vi ska läsa Vinterviken heter den verkar rätt rolig efter ett kapitel hade jag redan skrattat till lite 2 ggr haha inte ofta jag gör det med böcker, men sen ska vi medans vi läser skriva en loggbok typ vad vi tycker om boken o berätta om en huvudperson usch säger jag bara :P o typ likadant ska vi göra på engelskan ja inte riktigt men vi har tittat på "Djävulen bär prada" det jag har sett av den nu verkar den skitbra men jag missade mitten för jag missade en engelska lektion nån gång förra veckan o idag tog den slut (men får väl hyra den själv nån gång), o då ska vi iaf välja 2 st ifrån filmen o berätta om & jämföra.
Skolan är jobbig men nu är det bara exakt 4 veckor kvar :D Måste verkligen köpa klänning o kanske skor till skolavslutningen snart, asså tänk att jag slutar nian kan knappt fatta det det ska bli både otroligt skönt men även sorgligt, kommer sakna klassen ju :/ oj blev ett ganska långt inlägg nu får det räcka haha skriver kanske mer senare ska nämligen ut med annsofie o kicka med bollen lite igen sen haha det är fan kul! och vid 20.00 idag är det självklart 2 program samma tid som jag vill se, Spårlöst och Sanningens ögonblick. Hm jobbigt läge. Jaja får väl byta runt kanal o titta lite grann på båda :P
Och jag har faktiskt tänkt att jag ska skriva upp Dagens Låt här på dagarna med, det kan bli ganska kul :P så här kommer då första :)

Dagens Låt: Per Gessle - Om du bara vill.
Per är såå bra tkr jag vill gå på hans konsert om han kmr till jkpg i sommar :)
O den 31 maj är det rix fm festival i jkpg då kommer BROLLE :O han är snyyygg! vill gå på det men får se hur det blir, jaja nu ska jag sluta skriva p&k <3
Per :)   Brolle :)  

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback