Fröken

Japp nu har jag blivit en fröken haha det kallar de små barnen mig iaf. Var ett tag sen jag skrev nu igen men det var ju ingen nyhet eller hur? ;)
Jag håller ju iaf på att praktisera det är jättekul och barnen är så himla söta. Jag trivs verkligen där, såklart jag som älskar barn hehe.
Men jag kan säga att man är väldigt trött när man kommer hem, det tar på krafterna! Idag försov jag mig t.o.m jag brukar aldrig göra det annars men nu minsann, typiskt. Man känner sig lite dum nästan men jag ringde så fort jag vaknat vid 20 i 8 jag började 8 och berättade hur det låg till och att jag skulle komma så fort jag kunde så det gick ju bra, personalen är såklart också underbara :) Så jag var där runt halv, 20 i 9 till halv 4 idag imorgon ska jag vara kvar med min handledare till stängning alltså till 17.30 typ men då börjar jag 10. Tänk att det är bara 2 dagar kvar av denna veckan sen är det bara 5 dagar kvar:( usch vill inte sluta ju hehe.
Menmen det var väl allt idag har jag målat mina naglar med mitt nya lila nagellack haha, tog ju då såklart bort mitt verkligen illrosa nagellack sån där lysande rosa typ ni vet?;) skitcoolt tkr jag o jag som älskar rosa..
Men puss på er<33

Dagens Låt: Ken Ring - Bryter tystnaden

Kommentarer
Postat av: Basic Snygg

Hehe..måste kännas märkligt att bli kallad för fröken.. tycker det är extra roligt när jag råkar kalla en man för det..haha

2008-10-16 @ 20:32:29
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: MH

Skönt o höra att du trivs! :)

2008-10-18 @ 16:14:26
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback