Massa bra program

Det är så härligt att det finns några bra program på söndagar iaf för denna dagen är ju inte den roligaste precis hehe.
One Tree Hill 18.05-19.00 tror jag det är??
Ensam mamma söker 20.00-21.00
Andra Avenyn egentligen klockan 20.00 oxå men eftersom jag kollar på Ensam mamma söker då så blir det alltid så att jag kollar på reprisen av AA klockan 22.0024an.
Det är kanon att det är så så varje gång AA är så är det alltid repris samma kväll klockan 22 :)

Nu ska jag väl kanske gå och läsa lite i Carolina Gynning boken eller så gör jag det sen för då har jag ju något att göra mellan 19-20 hehe..
Hoppas ni haft en bra helg, vad har ni gjort?:) Min var bra oxå iaf, i fredags sov en vän här o vi åkte till stan en sväng på kvällen lite roligare där även om vi inte kommer in någonstans HAHA, i Huskvarna är det liksom typ helt dött, juste iaf när vi gick där så såg vi Daniel Karlsson. Rätt nice. Sen igår sov jag hos henne o idag har det inte alls hänt mkt har badat och ätit pizza som jag egentligen inte gillar men denna var sjukt god, med räkor osånt på jag har en bit kvar som jag tänkte ta till OTH det blir mysigt, och massaa sås på mums :D
 
Dagens Låt: Sinade Oconner - Nothing compares to you

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback