Älska lov

Hellu people :) läget? ;) haha, nu ska jag berätta lite vad som hänt under mitt lov, gud så intressant för er :D

I lördags var det fest, skojj. Hängde sedan med älsklingen hem o nana där :D Åkte hem på söndagen och vad gjorde jag då? var nog bara hemma tror jag (a)
Sen på måndagen så var det tidig uppgång som gällde, skulle till stan med en en vän (Annsofie). Hittade äntligen såna där "lackleggings" eller vad det heter, tror ni fattar va? Går som vanligt inte ladda upp bild på dom.. Efter det åkte vi hem till hennes pojkvän en stund. Sen till mcdonald´s asgott 
då kom en till vän (Mellie) också haha och vi gick till a6 (köpcenter) kolla på skor o massa.

Vi tog sedan bussen hem, åt igen! Lite senare mot kvällen runt 6 åkte vi och fikade, sen gick vi och tog oss varsin hamburgare på mc donalds, även det igen också xD
Vi hade ingen möjlighet att ta oss hem, inga pengar kvar för lagt ut typ allt på mat. Men då kom räddaren i nöden min KAJ :D o körde hem oss, <3 Tack för det älskling hihi.

Hm tisdagen vad hände då, jo jag var med Laura en stund, vi gick och köpte oss en rulltårta som vi smaskade i oss  Vispade lite extra grädde att ha vid sidan om oxå ;) mmm..

Hon gick hem, och jag var med Kaj, vi kollade på andra avenyn :)

Onsdag hemma heeeela dagen, idag torsdag skulle jag varit med Annsofie men det blir inget med det heller, så får la va hemma hela dagen igen :( tråkigt.

Allt för mig pusss





 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast vi ska ju ses en stund sen ;D <3

2009-02-12 @ 14:17:51
URL: http://verbatiim.blogg.se/
Postat av: Elin

skulle du vilja ha en walk in closet?

kolla isf in mitt senaste inlägg och komentera va du tycker/vill.

jaaa ifall du orkar,:]

hugs

2009-02-12 @ 18:53:55
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback