Bärbar

Sitter just nu i ett grupprum med en bärbar data o lyssnar på musik, asgött. Matilda o Virr kommer la snart med :)
Måste berätta en kul grej (för mig iaf) i onsdags så hade vi ett oförberett svenska prov, det var aassvårt trodde seriöst att jag skulle få ig, men jag fick 1 poäng ifrån vg istället. Visst är det störande när det är 1 poäng bara men jag är väldigt nöjd iaf :)
Måste ju få skryta lite hahah ^^

Men nu ska jag väl försöka att arbeta lite, men inte så lätt när jag inte har blocket med mig. Men får väl helt enkelt läsa ifrån boken och skriva ner det på datan direkt. Men annars så ska jag ändå göra lite hemma både idag o några andra dagar på helgen tänkte jag :) Så duktig har jag blivit hihi..
Men puss på er nu får det vara slut på inlägget ^^<3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback