Andra Avenyn

Stannade hemma idag, för först försov jag mig till första lektionen, så jag tänkte att jag skulle gå på nästa som skulle börja 10.30 så jag ställde klockan på 8.15 eller nåt sånt där, men ändå när jag till slut vaknade upp och kollade på klockan så var den 10 ? :S Och då kände jag mig inte så bra heller, fortfarande halsont från igår + huvudvärk och förkyld^^ Många som är eller har varit sjuka nu ju så kanske är det min tur att ligga med feber snart med? blää..
Typiskt oxå för idag hade vi läxprov, och syon skulle komma och prata om val och sånt inför 2:an menmen jag lär ju få veta allt sånt ändå hihi.
Ikväll är ju även Andra Avenyn, som är så sjuukt bra, det gör tisdagen till en lite bättre dag ;)
Allt för mig, puss<3

Kaj <3

Dagens Låt; Lady Gaga - Pokerface

Kommentarer
Postat av: Kaj Westerström

Älskling, jag kanske kommer o gör dig sällskap till Andra avenyn.. om du vill. <33

Kyssser

2009-01-27 @ 12:08:39
URL: http://kajn.blogg.se/
Postat av: Laura

Nä stackare =/ hoppas att du inte blir sjuk då !! Och vi som hade övat så mkt till det där läxprovet ;) höhö (:

2009-01-27 @ 13:40:42
Postat av: Tanja

Svar Laura; Hoppas verkligen inte jag heller, det suger ;) Ja eller hur haha ;P

2009-01-27 @ 14:10:19

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback