Känner

Mmm känner doften av mat, gottigt hihi. Sitter och lyssnar på gamla idoldeltagare på youtube.
Idag var jag förresten duktig tycker jag, gick upp 8.15. Fast okej jag kan erkänna att det var för att jag hade ett ärende att fixa, så 9.00 var jag ute, var ju riktigt skönt ute :D

Men.. såklart var jag såå trött så jag somnade klockan 12 igen och vaknade vid 1, o nu e klockan snart 2 :O
Tiden går läskigt snabbt..

Idag är det fredag, men jag ska bara va hemma, skööönt. Får tagga inför imon istället ;)
Ska göra hårinpckning imon med, vi har äntligen köpt det. Den luktar huur gott som helst, för jag var en liten härmis o köpte den när jag känt doften av en kompis hår. Nej vi var inte närgångna! Det var det som var så nice att på långt avstånd kände man ändå lukten :) hihi

Nä fy vad jag tjatar :o helt krångligt ju känns det som.
Pusspuss

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback