Så gick de med det.

Skulle varit hemma heela dan o slappa idag, längre än såhär höll det inte, är nu iordning för att dra uut :)
Men va sjutton det är ju sommarlov, då behöver man inte va inne.

Har i vilket fall som helst packat lite idag, fast det är nog bara hälften :o usch vill inte veta hur mycket packning det kommer bli.
Jag ska ju ha med skor också o sängkläder o massa sånt där, så det plockar på sig en hel del, kläder ska jag snåla med att ta med i år, lär ju säkert köpa lite där också o jag vet att jag inte ens använder allt ändå. Men det är bara dessa nödvändiga (måsten) saker man måste ta med sig. Jag får helt enkelt skylla på det haha.

Alltså jag dör av värme, det har regnat här och därför varit svalt en stund, men nu såfprt jag började göra mig iordning o tog på mig ett linne, så sköljer värmen över en..

Nä ska försöka få tag på personen jag ska ut med.
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du har roligt gumman. Själv ska jag lägga mig nu. Är dödstrött och Elin vaknar väl vid 6-7 som vanligt imorgon, hihi.. Kram o Puss!!


Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback