Stranden

Gårdagen var inte riktigt som jag hade tänkt mig (festen alltså) men det var ganska så mysigt ändå trevligt folk också :) Jag ska lägga in bilder på datorn sen från igår så då ska jag för en gångs skull även lägga in lite bilder här.
Men nu är det så otroligt varmt så jag orkar inte det just nu..

Idag har jag varit på stranden hela dagen nästan, badade även för första gången i år :o jag vet ganska illa menmen haha.. ISKALLT i början men jätteskönt när man väl lyckades doppa sig.
Var på en ny strand där jag aldrig varit förut, skitmysigt.
Med mamma, syster och hennes 3 flickor så det var tjejkalas på stranden hihi :)

Tror att vi såg en simmande orm oxå, scary!
Lägger in bilderna o det sen eller imorgon i alla fall.
Pusspuss<3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback