Stenmarck tillbaka

WIE, Martin Stenmarck är med i idol ikväll i juryn alltså haha. Han var ju pappaledig ett bra tag, då tappade jag lite av min galenhet till honom, men nu kanske den kommer tillbaka, vem vet? ;) hihi.
Han var ju med i förkväll, idol, kommer till jkpg imon, nyhetsmorgon, e det på måndagar eller? Uppfattade inte riktigt vilken dag iaf och Tinas cook along.
Så najs, missar inte chansen att få se honom alltså :D Så blir väl bänkad framför tvn jämt, o justee han har ju släppt en ny skiva med, Septemberland, önska sig i julklapp kanske? hm tåls att tänka på.
Så det jag egentligen ville säga var att, Martin Stenmarck is back! To stay hoppas jag?

Men nu ska jag kolla på idol igen tror att det börjar snart. Pussheeeeej <3

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback