Chupa

Har 3 böcker att läsa nu :o herregud haha, men jag älskar att läsa o en av dom är till Svenskan i skolan så..

Jag hade det faktiskt kul igår :) Var med lilla Emma <3
Fattar inte vrf den bilden aldrig går att ladda upp här, alla andra bilder går ju men inte dom på henne och mig :S har försökt flera gånger innan utan resultat.. Jaja inget att göra åt.

Ska nog ta o läsa lite nu så jag hinner med alla böcker xD har en till på kö med som jag ska låna när jag läst ut alla andra hahah. Tack skolans mediotek för att du finns ;)
Ska allt ta och köpa kebabpasta och cola ikväll och kolla på en film. Oh fy vad nice de ska bli och imorgon blir en pluggdag. Känner mig faktiskt riktigt duktig, har börjat äta allt mer grönsaker o ska nu börja röra på mig 2 ggr i veckan, även det tack vare skolan. Den är nog ganska bra iaf när man väl tänker efter hihi.

Nä nu blev det ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa ;) Och förresten glöm inte att följa min blogg på bloglovin, ni ser ikonen längst upp till vänster.

Puss på er <3

Dagens låt: El medico - Chupa chupa


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback