Blogglista från Cosmo :)

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

1 - Hur länge har du bloggat? Sen maj 2008, alltså 1 år och 8 månader.

 

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Nämen gud det minns jag inte, tror inte att jag brydde mig så mkt då..

 

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Ehm, blondinbella tror jag, men nu har kissie gått om henne, både på topplistan o enligt mig haha :p

 

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Vet inte, kul att läsa bara :)

 

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? Oj det är ganska många, bland annat Kissie, Blondinbella, Veronica Berggren, 15 år och tvillingmamma, har många bloggar på blogglovin :D

 

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Är väl typ 50/50

 

7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. http://kissies.se

 

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. http://beasmode.blogg.se

 

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Vet jag inte, de tkr väl inget särskilt? Är ju ganska vanligt nu för tiden haha..

 

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? De har inte sagt ngt annat så.. Pratar inte om min blogg

 

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Jadå

 

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Hm, inte om min familj, händer väl kanske, men det känns privat. Inte om mina olika relationer osv..

 

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Huh?

 

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Inte ordentligt, man kan ju endast få veta vad personen kanske gör på fritiden och så men inget mer..

 

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Nope

 

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Nej då :)

 

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Nej det tror jag inte.

 

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Nej

 

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? -

 

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Hm tveksamt, kanske :)

 

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. Vet inte riktigt vilka som läser min blogg, så alla som vill får göra ;) hehe


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback