Sunday

Kanske dags att berätta om min nyår? :) Jag och en vän åkte till skärstad på fest, på vägen dit så blev vi stoppade mitt i vägen av att 2 älgar, en mamma o ett barn, vetifan vad det heter? xD De bara stog o stirrade, men vännen min skrek till o då galopperade de ut i skogen igen tack o lov.. Jag blev skiträdd haha. Jaja i alla fall. vi kom fram o det var riktigt trevligt! Fick sedan skjuts till gränna för att sova där, runt halv 2 tror jag, men vi gick inte o la oss förrens 4 typ, några hängde med upp o satt o snackade lite, sen åt vi typ julmat på natten med xD Riktigt gott med lite fyllekäk ;) Tog tyvärr iga bilder på nyår, så tråkigt med bara mobilkamera ju.

Vaknade där på nyårsdagen åkte med bussen hem runt 3 hann vara hemma en timme typ sen var det bara att sticka ut igen, köpte godis o tog sen bussen tillbaka till gränna med vännen igen, vi allihopa var hemma hos tomas, alltså jag, annsofie, jossan och sebbe. Gick o köpte mat hem, pommes o chicky bits jättegott :D hihi. På natten vid 12 typ stack vi ut och åkte i en backe med påsar, jäklar vad det gick. Tror även att jag tappade mina nycklar där för dom är borta :S såå typiskt.. 

Igår åkte jag hem, badade fixade mig, o sen kom 2 vänner, vi satt o tjötade lite sen gick vi bort till en, var lite folk där oså, trevligt men jag var såå seg så var lite off menmen..

Herregud märks att jag inte skrivit på ett par dagar här nu.. Detta får räcka, funderar på att kolla på flickan som lekte med elden igen, 3dje gången isf haha..
Får se hur jag gör, men hoppas att ni hade en bra nyår iaf!
Lovee

Kommentarer
Postat av: Emmelist

handsmyckena kostar mellan 150 - 180kr :)

2010-01-05 @ 11:00:07
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback