Vill ha

Åh fatta att jag vill ha det gula nagellacket  Det rosa har jag redan. Så det skulle väl inte vara fel med det röda också. De är ju så otroligt billiga o bra med :) Så det är bara att köpa på hehe..

Imon är det final på Idol, scary eller vad säger ni? ;) Jag blir jämt så sjukt nervös när någon ska åka ut, jag vill inte veta hur dom känner sig då sån panik som jag får xD haha.
Vem tror ni vinner då? Och vem VILL ni ska vinna?
Jag både tror och hoppas på Kevin iaf, tror att det är rätt många som gör det faktiskt.

O förresten var det ju såklart ingen som gissade på förra inlägget därför kan jag ju lägga till att det såklart var Biobiljetter! En var de ni ;) hihi.

Jahopp vad finns det mer att säga? Att det är fredag imorgon och det är otroligt skönt o jag längtar som sjutton tills jag kommit hem imorgon eftermiddag och en sak är säker att jag längtar äännu mer till Nyårsafton och Jul med för den delen, inte alls långt kvar ju och jullovet med haha ojoj väldigt mycket kul att se fram emot nu, det är väl härligt! Men efter nyår och det så vill man bara ha SOMMAR igen. Tänk vad härligt att åka på semester o sola o bada och äta glass och ÅÅÅH. Att jag gillar sommaren. Bara för det så bjussar jag på en sommarbild från min bästa resa någonsin, Gotland !Tillsammans med min bästa vän Laura och min kära far som bjuder med oss en vecka varje sommar till olika ställen. Han är wonderful:)


Jag e den blonda oså Laura såklart, farsan e bakom kameran haha. Men ser det inte för härligt ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det rosa var jättesnyggt! Skulle passa jättebra i sommar, om man får lite färg också! :)

2009-01-15 @ 21:45:09
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback