8 mile

Ja såg nyss filmen 8 mile, bästa filmen på länge kan jag säga, gud vad bra den var.
Oså åt jag tacos idag dt var längesen o dt var sååå gott :D
Titta så fint jag gjorde, nu kanske ni undrar varför jag gort några skivor tomat o några "tärningar" elr mindre bitar eller vad man ska säga o samm sak med löken men det var för att jag åt tacos och mamma med tortillasbröd, så hon ville ha skivor :P
Mums, lite suddig bild tyvärr ;/
Jag färgade även håret idag med, blondt elr blondare haha hade utväxt o sådär ;/ Man måste vara fin tills gotland nu ju :P haha
Ha det bra nu ska jag väl snart gå o lägga mig eller om en stund sitter nog här o kollar lite till ;P Men det blir inte så sent idag iaf skönt det om jag nu håller det jag brukar säga så sen sitter jag uppe länge iaf ;O haha men puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Vivian

Japp jag kom in, men redan nu börjar jag tvecka. Kanske är det inte just det jag vill ha.

2008-07-05 @ 15:03:48
URL: http://vivita.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback