Ingen ork

Nu var dt längesen igen jag är väldigt dålig på att uppdatera det vet jag, men har som rubriken säger aldrig någon ork kanske ska ta bort bloggen? men på ett sätt vill jag inte det heller aja vi får väl se hur det blir. I söndags iaf så var jag på kalas min systerdotter fyllde 9, här är min kalasoutfit :P haha
Ser tyvärr inte shortsen så väl men ändå.
Linne från vila
Shorts från H&M
Tights från Gina tricot


Det blev såklart tårta på kalaset med :D

En liten bild på mig kan vi allt klämma in oxå ;D

Idag har jag vatt hemma hela dagen typ, syster Lottis o henne hund Shiska var här innan. Sen kom gabbi :D Längesen man träffade henne hon har vatt i Serbien nämligen, fuskisen hehe :P Så vi var ute o cyklade, elr hon cyklade o jag satt där bak på pakethållaren, det var skönt på ett sätt men det gjorde satans ont! Vi tog även lite bilder här kmr några från kvällen med :)
Flum haha

Det var allt, jag har sån huvudvärk :O heh

Puss på er hoppas ni haft en trevlig läsning ;)<3

Dagens Låt: OPM - Heaven is a halfpipe

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback