Fredag/Lördag :)

Hejsan, ja nu kom man precis från duschen :P igår var jag med laura vi var på ankaret spelade lite spel o kollade på nån film, flyga drake eller nåt hette den den var inte så bra kan jag säga ;) men vi hade rätt kul ändå, sen sov Laura här dt var aaslängesen vi sov över nu så det var kul :) vi skulle egentligen vatt med benji idag med men verkar inte bli så nu iaf för hon var här så länge idag på dan o sen skulle hon hem o fixa massa :P haha ja nu skriver jag om laura ist för mej xD hm vad finns det mer att skriva inget typ för det har inte hänt så mkt mer hittills denna helgen. Men hoppas ni hade en trevlig fredag o lördag kväll ;D och även en fortsatt trevlig helg.
Puss <3
 Jag&Laura <3

Dagens Låt: Flo-Rida ft. T-Pain - Low


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback