Laser :O

Juste måste berätta vad som hände när jag var hos Matilda i lördags..
Vi stog och väntade på bussen oså i busshållpatsen typ så såg jag en sån där röd lasergrej ni vet som typ "åkte/snurrade" runt väldigt mkt då sa jag till Matilda och när hon tittade så slutade den sen började den igen o höll på så ^^ Iaf så hoppade jag på bussen sen ju o hon skulle vidare upp till sin farmor o hon gick som vanligt och när hon tittar på marken tror ni inte hon ser den lasergrejen då? :O efter henne så hon sprang typ hem stackarn, men fatta vad läskigt :S
Jag tänkte på lasermannen haha nä men serisöst usch o jag kollade runt lite med men såg ingen nånstans o det var mörkt ute med typ halv 10 på kvällen..

Aja hehe ha dt fint pussar<3

Dagens Låt: The Killers - When you were young

Kom just att tänka på Idol, Vem är er favorit?
Min är helt klart Johan Palm han e sjukt cool. O av tjejerna är det nog Anna Bergendahl.

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback