Flickan som lekte med elden

Festade igår så har vatt hemma o slappat hela dagen, började med att jag o Emmie vaknade vid 1 typ, gick till willys o köpte cola sen åkte hon hem. Jag gick hem och badade, sen kom mamma med kexchoklad oxå så det blev till att krypa ner i sängen med cola, chokladen och titta på Flickan som lekte med elden, en utav mina julklappar :) HUR BRA SOM HELST var den haha, allvarligt har ni sett Män som hatar kvinnor så mååste ni fortsätta se den här. Fatta att jag vill se Luftslottet som sprängdes nu eller? Får fasen se till att göra det snart ^^

I alla fall, gårdagen spenderades med treevligt folk i norrahammar, sen i hva hos en, vi var inte hemma förrens klockan 5 på morgonen och då var det bara fram med resesängen o grejer xD haha

Nu har jag skrivit tillräckligt tycker jag, hoppas att ni haft en bra julhelg iaf förresten :)


Jag, Emmie och Sanna!

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback