Tomtefest

Är nu hemkommen, eller kom hem för en halvtimme sen typ från Tomtefesten som vi har haft på förskolan idag. Var riktigt kul att få vara med :)
Har varit en lång dag idag, vid 8 på morgonen så var jag i skolan o skrev nationella prov i engelska igen, läs och hörförståelse det var färdigt vid 10.30 sen satt jag i skolan en halvtimme med Tildis <3 Sen kom mamma vid 11 och vi hade utvecklingssamtal!
Hem igen för att käka lite sedan 13.20 gick bussen till praktiken var hemma igen vid 10 i 8 ungefär. Sen imon går bussen vid 7 igen. Inga lugna stunder här inte, o nu blir de snart lite stress igen, ska ta bort sminket o dusha o fixa kvällsmat på 35 minuter innan Andra avenyn börjar xD

Haha herregud nu går jag in o duschar, detta var nog det jobbigaste inlägget på länge :P

PUSSHEJ

Bjuder förresten på en (2) bild på hur jag såg ut idag :)

 
Tomteluva och flätor med svart rosett i sidenband som fick hålla fast flätorna ;) heheh

Nu säger jag PUSS :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vad söt du är med tomteluva!

2009-12-02 @ 09:24:04
URL: http://enbondhustrusgodipase.blogspot.com

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback