Bilder :)

Hm lite sena bilder, men fick dom inte förrens idag så får väl lägga upp ändå..
Här är från 5 januari när jag var hemma hos Matilda :D En söt vän.
 Vi spelade Guitar Hero!
 Här är en där jag var lite mer koncentrerad ;) haha, fanns tyvärr bara bilder på mig från den dagen. Så det får väl räcka så..

Sen den 14 januari var vi hos Matilda igen men då var även Virren med, mycket skojj :)
 Här var då jag igen, Matilda var med på bilden också egentligen men hon ville inte vara med mer så jag fick använda mina skills på paint, och titta nu, vips så var hon borta ;)
 Alla 3 :)<3
 Vi igen.
Vi spelade även GH denna dagen, och lite need for speed plus att det blev massa skratt, telfonsamtal, prat, käka mat o allt :D
<33

Allt för mig, over and out!!

Kommentarer
Postat av: Kaj Westerström

Tyvärr Matilda o Virren, Min sötnos e snyggast <33=)

2009-01-27 @ 00:14:00
URL: http://kajn.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback