Morning

Lördag morron, härligt :) Sitter här med 2 flätor i håret från igår och en snart urdrucken kopp cappucino.. Kan man säga så? Jaja får hoppas ni fattar i alla fall. Anledningen till flätorna är för att det ska vara lite lockigt idag ;) För jag har nog världens rakaste hår! Det är tråkigt.
Skulle vatt barnvakt idag, men det blir inget med det. Så det blir väl bara att sitta hemma hela dagen idag med, tills man ska börja fixa sig, för jag hoppas på en kul kväll iaf.
Lyssnar även på min nya favoritlåt den som jag hade som Dagens Låt igår, Love is my drug med John ME. Den går om o om igen här hemma i högtalarna.
Fick även ett riktigt trevligt samtal idag på morgonen som varade i 45 minuter av min bästa vän :)<3

Nu är min hjärna tom så får väl kanske skriva något sen.
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Laura

Haha det var kul :D <3<3 Och hoppas att du får det trevligt ikväll (:

2009-01-24 @ 15:47:53

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback