Jag vann :D

Jag vann en tävling i Saras blogg, här har ni en länk http://neccin.blogg.se/2010/august/vinnare.html#comment (till inlägget där jag vann) så skoj att vinna :)

Har börjat skolan nu med ju, har jag nog inte berättat så dåligt skrivet som det varit nu.. Så där var jag idag såklart.
Nyss låg jag i sängen med mackor o ett glas oboy och kollade på film, så härliigt. Så nu är det dags att sova börjar 8.00 imon men slutar 10.30 så det är ju skönt :)
Imon är det ju fredag med, får se vad som händer då, antingen hemma o glo på film hela kvällen eller lite party.

Byee <3




En bild som jag tog med min nya kamera i helgen :) ser lite smått konstig ut här tkr jag typ lite suddig bild, menmen..
Har även min nyinköpta tröja från Gina Tricot som säkert de flesta känner igen med tanke på att jag är nog verkligeen inte den enda som har en sån haha ^^


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vilket bra val av vinst du gjorde i min tävling :D riktigt snyggt!!

2010-08-27 @ 08:57:10
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback