Hm

Jaa finns inget speciellt kul att skriva om idag heller. Händer inte så mycket i en 17 årig huskvarnabo´s liv ^^
I alla fall, en inte så ovanlig grej är att jag är trött idag haha, fast alltså vääldigt trött, längesen jag var sån här. Första skoldagen efter en veckas lov nu med, det tar rätt rejält på krafterna, men gissar på att det redan imorgon kommer att vara bättring :) Ska försöka lägga mig ganska tidigt idag med så.

Och juste, varannan torsdag med start denna vecka så kommer jag att gå i skolan från 8.15- ca 17.15 :o helt sjukt tycker jag, med en idrottslektion oxå, sista lektionen som kommer hålla på typ från 15.00 eller nåt sånt är Natur och friluftsliv, vi ska alltså vara UTE i detta iskalla väder i typ 2 timmar. Fyfaan säger jag bara o jag som hatar kyla o helst är ute så lite som möjligt.. Menmen bara att klä på sig som faaan, eller i alla fall ha med sig massa extra kläder o skit.
Och ja det är meningen att ni ska tycka synd om mig nu :) Ni får tänka på mig på torsdag mellan 15-17 hihi ;)

Ska la gå o byta om till myspys kläder o ta bort sminket. Äta min risi frutti sen med mumma :)

Pöss <3


Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback