Trött

Usch vad trött jag är, men kommit i tid till skolam 2 dar i rad nu, riktigt stolt haha :p

Ledde idrottslektionen idag tillsammans med Matilda och Virren, det var kul även om det inte blev som vi tänkt precis ^^ men så kan det gå..

Var med min kära Annsofie idag efter skolan tills nyss typ, lika kul som vanligt hihi. Jag flippade ur lite o började dansa o mima till låtar haha fett kul, borde bli popstjärna alltså ;)

Näee ska väl spela lite spel på fb nu oså sen ta bort sminket o soova, gud så skönt. Älskar att sova.

Love <3
Justee ska va lite ego o lägga in en maaaaassa bilder på mig själv. noot men en ska ni allt få se iaf (:


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Glad alla hjärtans dag!:) <3

2010-02-14 @ 14:11:01
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback