Värme.

Guud alltså denna värme, men man ska väl inte klaga ;) Man är ju aldrig nöjd, antingen för kallt eller för varmt..

Var ute en sväng vid stranden igår, köpte kebabrulle först oså när jag går ut från pizzerian o runt hörnet så går jag rakt in i en sån där markis eller vad dom heter som man hissar ner utanför fönster oså..

Mitt huvud på bilden alltså! :p
Ser väl inte så farligt ut, men gjorde riktigt ont gör lite ont ibland nu med men nu skrattar man mest åt hur jäkla klumpig man är alltså HAHA. O sen när jag fortsatte gå så såg jag att pizzagubben gick ut och hissade upp den haha pinsamt värre..

 


Kommentarer
Postat av: matilda

ajaj :/



Gå gärna in på min smyckesaffär WWW.BAMBEE.SE där det just nu är 50%RABATT!

2010-08-07 @ 17:32:03
URL: http://typtilda.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback