Dags för update ;)

Hm idag är ingen bra dag, mens, förkyld och en jäkla hostaa :o blää, men det är ju sommarlov iaf så helt kört är det ju inte ;D
Helgen har varit niice, som vanligt.

Slutade ju skolan i torsdags sen på fredagen på dan så var jag o kollade när en vän tog studenten, avundsjuk? JA!
Sen blev de party på kvällen, hade tänkt o va hemma bara hade just satt mig o spela the sims men då kom min kära granne o fråga om ja ville parta lite, och självklart ville jag de ;D hihi. Lördag party igen, söndag ligga i soffan hela dagen. Idag vet jag eeej vad som händer ^^

Ehm nu har ni fått en kort uppdatering om mina sommarlovsdagar hittills :D


Jag för några helger sen, litee suddig bild menmen ;) Haha nu när jag tittade noga så ser de ut typ som att jag har 2 överläppar som är lite smått snea och sträcker sig ända upp till näsan..


Kommentarer
Postat av: Bea

(svar)

taaaaack! :)

2010-06-14 @ 22:04:13
URL: http://beasmode.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback