Ny chans!

Japp idag på svenska lektionen, det där med debatten ni vet? Så var det en grupp kvar och då sa läraren det att de som vill nu får göra om debatten om ni kände att det inte blev så bra igår. Jag kände mig träffad direkt och gjorde mig säker på min sak o gick o debatterade igen, det gick såå mycket bättre så nu slipper jag tänka på det :) Skönt.

Skolan idag 8.15-17.00 :o så var inte så längesen jag kom hem därifrån nu haha, men dagen gick fort ändå. Hade en jättekul och jobbig idrottslektion, precis så som det ska vara som vi sa efter lektionens slut. Undra hur det kommer kännas i min kropp imon? Trääningsvärk haha..

Aja sista lektionen idag så var vi ute, kursen heter ju Natur och friluftsliv så vi åkte iväg o gjorde upp en eld o grillade massa korv o drack saft :) Mysigt, man luktar dock inte lika mysigt nu men det får bli en dusch senare..

Allt för mig, pusss

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback