Nyttig?

Satt ute lite innan med en vän, trevligt värre. Fick en kaka som hon bakat, supergod :) hihi. Nu kanske ni undrar vad jag då menar med min rubrik? Jo jag åt just havregrynsgröt haha, som lite plåster på såren för kakan jag åt ;) Vill egentligen åt ett annat ord än "plåster på såren" men kommer inte på det.. Dumtdumt.

Har gjort en liten powerpoint om Stenmarck idag med! Gick fortare än jag trott, jag som är perfektonist med och allt måste va på millimetern rätt för att jag ska va nöjd med sånt där (gäller bara saker jag tycker är kul) Men de gick fint. Ska nämligen ha redovisning om det på onsdag i kursen Kommunikation, önska mig lycka till (a) Oså är det engelska redovisning imon oxå, läskiiigt :o Men de ska nog gå bra det med, bara att läsa oså är det klart sen.

Byee <3


Kommentarer
Postat av: Mia-En bondhustrus godispåse

Det är bra att du kämpar med skolan syster <3 Puss!

2010-05-11 @ 09:14:38
URL: http://enbondhustrusgodispase.blogspot.com

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback