Don´t break me my baby!

Vatt en fin vecka, det går framåt med allting just nu. Känns fantastiskt. Det tråkiga är bara att så fort man känner sig glad o allt går bra så händer det alltid något negativt mitt i alltihop.. Menmen det ska man inte tänka på nu :)

Hämtade ut min studentmössa och studentgrejer i skolan idag. Det börjar närma sig. Känns så sjukt skönt samtidigt som det känns skit läskigt!
Här får ni en bild på mössan innan jag ska fortsätta kolla på filmen jag kikar på just nu, Kidulthood. Någon som sett den?

 

Kommentarer
Postat av: Mia-En bondhustrus godispåse

Vad kul gumman =) Kom ihåg att du snart är i mål och kämpa som en galning nu i slutspurten!! Längtar tills vi får se dig springa ut =) Puss från storasyster <3

2011-03-23 @ 08:50:37
URL: http://enbondustrusgodispase.blogspot.com

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback