Första skoldagen + ännu mer shopping

Jaha då var första skoldagem avklarad, det gick bra :) Började 8.30 och slutade 11.15 direkt efter lunch så det var skönt, börjar 8 imon o såg precis att jag slutar 15.45 :O fy haha på torsdag med, men på fredag slutar jag halv 2 så det jämnar ju ut sig då ;)

Idag gick jag o mamma in till Lindex och Kappahl lite hittade en jacka och en fin ring. ( På kappahl, hittade inget på Lindex)




Här är mitt schema med haha

Det var allt för nu ska gå och vila lite är trött o helt seg, gick upp så tidigt idag med ju inte van riktigt än ^^ Men ska nog läsa lite bloggar först.
Ha det bra pusss<3

Kommentarer
Postat av: Vivian

tack gumman och det verkar som att du haft en bra dag.

2008-08-19 @ 19:09:08
URL: http://vivita.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback