Jag lever

Hej på er det var ett tag sen kan man ju säga ^^ men så är det har haft annat för mig och som vanligt inte haft ork till att skriva blogg. Men här har ni som rubriken säger ett tecken på att jag lever o jag mår fantastiskt bra, hur är det med er ? :) Jag får dåligt med kommentarer kanske kan det vara en anledning till att man inte har lust att skriva?
Men inte kan man väl få kommentarer om man inte skriver tänker väl ni nu ;) hehe
Jag är så himla trött i förrgår sov Laura hos mig och natten tills idag sov jag hos henne, idag var jag och gabbi ute kom hem för en stund sen typ så ja dt blir väl läggdags om en liten stund!
TIO DAGAR KVAR TILL SKOLAN :O snart 9, omg. Vad konstigt det känns^^ jaja nu kallar dom på mig på msn så får väl sluta skriva här och vara lite social där, oh där fick jag t.o.m till ett rim, roligt haha.
PUSS<3


Dagens Låt: Gavin DeGraw - In Love With A Girl

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback