Längesen..

Hejsan, ja det var inte igår jag skrev här inte. Men nu kommer det, klassen är helt underbar o det är kul i skolan, elr ganska iaf hehe. Idag fyllde en tjej i klassen år så efter skolan åkte vi jag och några tjejer till stan och åt på resturang jättemysigt :D Hm vad ska man skriva mer haha här kommer några bilder iaf.

Längst ut till vänster har vi Alexandra sen Martina och Beika, längst ut till höger är det Matilda, sen båda Elin :P


Alexandra, Elin och Saga <3

Kommer nog mer bilder sen när Elin skickat till mig, för där finns mer roliga bilder eftersom min kamera självklart krånglade, eller batterierna då.
O förresten så fick vi våra skåp först idag :O Vi började förra tisdagen menmen så är det.
Ha dt bäst iaf <33

Dagens Låt: Katy Perry - I kissed a girl

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback