Myysigt

Åh kom precis upp från ett härligt bad nu, spolade upp ett skumbad satte in ljus på badkarskanten släckte lampan la mig i badet o bara njööt. Hur skönt som helst! Det borde man göra oftare, ta hand om sig själv lite ;) hehe
O snart ska jag äta min favoritmat Ris och vårrullar med soja muums. Vilken är eran favoritmat? :)
Egentligen har jag lite svårt för o bestämma mig, så har ganska många favoriter menmen hehe.
Vilken lyxdag jag har idag då, ska på vätterfesten sen ska bli jättekul, Daniel Karlsson kommer dit med han är ju fantastisk.

Det var allt för mig nu ska jag sticka o göra magen glad, PUSS<3

Dagens Låt: Brolle & Linda Bengtzing - Varför gör du som du gör
En bra låt, 2 sjukt bra och coola artister (snygga med för den delen) haha, kan det bli bättre? ;)

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback