Shopping

Sådärja nu är jag hemma igen, ensam så nu kan jag ägna mig åt att både skriva och läsa era bloggar :) Vilket jag alltid tycker är lika kul och spännande!

Idag åkte jag och mamma in tidigt till Ikea och a6, på ikea köpte vi lite behövliga saker till hemmet nya täcken osådär.
Och jag köpte 2 par skor, aah det går inte ladda upp bilder på skorna nu än men gör väl det om en stund då när det går.

Imon blir det a6 igen med en kompis sen måste jag gå till biblioteket och låna en bok, Carolina Gynning "Ego girl"
Så mysigt att ligga och läsa på kvällarna nu när skolan och det börjar, sista lediga dagen imorgon.
Ska blir riktigt skönt faktiskt, då kommer man in i mer rutiner oså och jag har bestämt att jag måste verkligen satsa på skolan nu, men jag tror det kommer vara lättare och roligare nu på gymnasiet ska gå barn och fritid, jag älskar ju barn så det blir nog bra. Roligare o plugga då säkert med när man gör något man verkligen vill och tycker är roligt istället för grundskolan när allt är samma hela tiden eller vad man ska säga!
Kram på er!

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback