Varför?

Varför läser du min blogg?

(Det är enkelt, skriv siffran för det alternativ som passar bäst)

1. Du känner mig
2. Du bor i samma stad och tycker det är kul att läsa (om mig som bor i samma stad)
3. Du gillar sättet jag skriver på
4. Du känner ofta igen dig i det jag skriver
5. Du gillar mina bilder
6. Du gillar min stil
7. Du stör dig på mig
8. Du tycker jag är snygg
9. Du får inspiration av min blogg
10. Du kan bara inte låta bli att klicka in dig här
11. Annat... i så fall vad

Hittade detta på en annan blogg, lite kul :)
SVARA NU DÅ :D


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: allicen

11. Såg dig bland senast publicerade inlägg och undrade vad du undrade...

2008-08-16 @ 21:07:59
URL: http://allicen.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback