Helgen :)

Hej ett tag sen jag skrev här nu igen, jag måste börja skärpa mig asså, särskilt nu innan jag åker till gotland 1 vecka då blir det inget inlägg alls ;O men iaf så tänkte jag berätta lite om min helg ;P

Fredag: Var på a6 med en kompis köpte (äntligen) laddningsbara batterier så har tagit massa bilder som ni ska få se snart (inte alla då men några) hehe, sen var vi iaf barnvakt på kvällen sjöng karaoke där som vanligt o åt popcorn o hade super mys :D

Lördag: Gick upp där hem o duscha sen hänga med lillen, hennes pappa o lillebror först till company för hon skulle köpa shorts hon hitta inga stackarn, sen till brio för hennes lillebror :P sen ica maxi.
Sen åkte vi hem o gick ut med Shiska gick till vättern o sen sov laura hos mig, här är bilder från lördagen :)
Shiska :DVättern Jag och Shiska
Sen lämnade vi shiska och gick till parken "mjölkafållan"

Här är lilla jag :) Haha larvade oss lite ^^

Väl hemma hos mig så larvade vi oss ännu mer ;P



Så hehe o juste förresten så bakade vi kladdkaka hm när dt nu var i torsdags eller onsdags här kommer lite bilder från det med :)

Kolla denna, cool va? tagen av mig, stolt ;) haha
Här är själva kladdkakan inne i ugnen
Aw titta denna fina biten gjorde lillen (laura) o gav till mig :D

Det var väl allt för mig denna gången :P puss, take care <3

Dagens Låt: Brolle - Det är hon

Kommentarer
Postat av: Vivian

verkar som att du haft en bra dag :) japp George ska få bebisar, kan du tänka dig? :D

2008-06-30 @ 10:00:08
URL: http://vivita.blogg.se/

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback