Jag älskar att sjunga ^^

Tjeenare ;D läget? Jag är ganska glad idag märker jag :P har lyssnat på musik hela dan typ o sjungt haha!
Imon har man sovmorron till 10 skönt då dagen börjar med att vi ska kolla på cabaret ska bli sjukt kul o se vad de hittat på verkar ligga mycket jobb bakom, de som inte haft muntlig redovisning på musiken idag som var sista lektionen skulle ha det en av dom var jag och resten fick fick inställt så när jag kom dit redo att läsa upp sa ahn att han inte hann för de höll på med cabaren (stavning?) o jag skulle fått IG om jag inte gjorde det muntliga men jag bara jag kan väl få G ändå då, han bara ah jag bara YES ;D haha turisdag? vah jag tur? hmm inte ofta det händer xD sen har vi iaf lunch, profil-mode&design ska sy klart min tröja som jag alldeles nästan är klar med, gött. o sen har vi la epa sen sluutar vi rätt soft dag.
Nu är det förresten bara 4 skoldagar kvar :O eller 3½ egentligen, för vi går onsdag, torsdag, ledig på fredag, måndag och halva tisdagen för resten av halvan är det städning av skåp osånt, onsdag göteborg med "klassen" fast egentligen alla nior men jag ska inte med ^^ O det är så skönt har slängt MASSVIS med papper som jag hade inslängda i garderoben här hemma från den där jäkla skolan o vi har börjat med att samla in böcker osånt nu skönt det det går framåt mot sommarlovet märker man :P Men åh jag tycker min blogg är så tråkig liksom inte nåt personligt dekorerad typ inga bilder eller nånting det är typ en sån blogg man inte tkr är kul o läsa ens :/ Hjälp mig vad ska jag göra för att den ska se mer trevlig o inbjudande ut ;) någon header kan jag ju inte göra :( har inte ps heller o fattar knappt hur man gör ändå!
SOMMAR, SOL & KÄRLEK till er från mig ;)<33

Dagens Låt: Leona Lewis - Better in time

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback