Karaoke..

Hallåhallå läget med er, med mig är det bara bra lite trött bara, var barnvakt igår nämligen o jag sov inte särskilt bra ;/ vet inte vrf var la för att jag sov borta.. elr nåt :O brukar inte ha problem med det annars men aja iaf hos min syster var jag o passade hennes son riktigt kul faktiskt han o jag sjöng massa karaoke igår o jag sjöng lite själv, älskaar det, dt är så himla kuul :D vill oxå ha ju men pengar är problemet hehe. Sen idag när syrran kom hem hade hon köpt med sig libanesisk mat första gången jag åt det och det var sjuuuukt gott :O kan dom inte öpnna ngt sådant i huskvarna med, men nej då dt skulle aldrig komma på fråga jag menar hellre det än East end eller nåt, enligt mig då (a) gillar inte kinamat.
O eftersom jag är så trött idag så blir det ganska tidig läggdags måste bara vänta tills mitt himla hår torkar det tar sån tid ju.
Men ha det bäst massa pussar och kramar / Tanja <3
Det där är inte riktigt sån mat vi åt men ungefär dt var nåt ris och kött o lite mer smått o gott :D
Blir ingen dagens låt, har ni några tips på bra låtar kanske ? Och juste jag skulle även vilja börja läsa nån bok, älskar det så härligt o ligga o läsa på kvällarna i sängen innan man ska sova så ni får mer än gärna komma med boktips oxå :)

Kommentarer

Skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback